МЕТОДИ ДИЗАЙНЕРСЬКОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ БРЕНДУ

Автор(и)

Ключові слова:

алгоритм проектування бренду, методи дизайнерського дослідження, метафора

Анотація

Анотація. У статті розглянуто застосування методів дизайнерського дослідження у технології проектування бренду. У практиці графічного дизайну технологія проектування бренду має чітко визначений алгоритм. Методи дизайнерського дослідження є ключовим інструментом алгоритму проектування бренду на етапах дослідження та висунення гіпотези. Результати дизайнерського дослідження є основою формулювання метафори бренду. Вироблені ідеї та операціоналізовані конкретні атрибути розглянутої технології визначають тематичне наповнення змістового модуля «Фірмовий стиль» освітньої компоненти “Дизайн-проектування”, освітньо-професійної програми “Графічний дизайн”.

Біографія автора

Ірина ЦІДИЛО, Західноукраїнський національний університет

кандидат педагогічних наук

Посилання

Tsidylo I. І., Tsidylo Kh. І. Encoding and decoding visual information using computer graphics. Modern digital technologies and innovative teaching methods: experience, trends, perspectives: materials of the IX International Scientific and Practical Internet Conference (Ternopil, 10-11 november, 2022). Ternopil, 2022. P. С. 95-98.

URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/27481/3/Tsidylo_Tsidylo.pdf

McDonnell G. Gifts to the Future: Design Reasoning, Design Research, and Critical Design Practitioners. She Ji: The Journal of Design, Economics, and Innovation. Winter 2015. Volume 1, Issue 2. P. 107-117. URL: https://doi.org/10.1016/j.sheji.2016.01.007

Gilal F. G., Zhang J. and Gilal R. G. Integrating intrinsic motivation into the relationship between product design and brand attachment: a cross-cultural investigation based on self-determination theory. European Journal of International Managemen. November 4, 2019. Vol. 14, No. 1. P. 1-27. DOI: 10.1504/EJIM.2020.103800

Ijabadeniyi A., Govender J. P. Coerced CSR: lessons from consumer values and purchasing behavior. Corporate Communications An International Journal. May 2019. Vol 24, Issue 3. P. 515.

DOI:10.1108/CCIJ-10-2018-0110

Grigg G. Materials and tools as catalysts of invention in graphic design ideation. Design Studies. September 2020. Volume 70. P. 1-27. URL: https://doi.org/10.1016/j.destud.2020.100960

Muller C., Klerk N. Influence of Design Aesthetics and Brand Name On Generation Y Students’ Intention to Use Wearable Activity-Tracking Devices.

International Journal of eBusiness and eGovernment Studies. July 2020. 12(2). P. 96-111. DOI: 10.34111/ijebeg.202012202

Hekkert P., Cila N.Handle with care! Why and how designers make use of product metaphors. Design Studies. September 2015. Volume 40. P. 196-217. URL: https://doi.org/10.1016/j.destud.2015.06.007

Laing S., Masoodian M. A study of the influence of visual imagery on graphic design ideation. Design Studies. July 2016. Volume 45, Part B. P. 187-209. URL: https://doi.org/10.1016/j.destud.2016.04.002

Wanrudee T., Xiaobing L. Effect of emotional experience on symbolic consumption in Generation Y consumers. Marketing Intelligence & Planning. May 2018. 36(1). P. 514-527. DOI: 10.1108/MIP-11-2017-0316

Li, X. Brand design in the era of 5g new media and its impact on consumers’ emotional experience. Frontiers Psychologi, Sec. Human-Media Interaction. 30 September 2022. Volume 13. URL: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.956490

Лола Г. Н. Дизайн-код: методология семиотического дискурсивного моделирования. Санкт-Петербург: ИПК Береста, 2016. 264 с.

Емброуз Ґ., Оно-Білсон Н. Основи. Графічний дизайн 01: Підхід i мова. Київ : ArtHuss, 2019. 192 с.

Леонардо Н., Емброуз Ґ. Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей. Київ: Art Huss. 2019. 192 с.

Леонардо Н., Емброуз Ґ. Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження. Київ: Art Huss, 2019. 192 с.

Прусак В. Ф. Організаційно-педагогічні засади підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах України: дис … канд. пед. наук: 13.00.04 / Прикарпатський нац. ун-т ім. Василя Стефаника. Івано-Франківськ, 2006. 294 c.

Цідило, І. Дизайн соціальної реклами у професійній підготовці графічних дизайнерів. Актуальні проблеми сучасного дизайну: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. (Київ, 22 квіт. 2021 р.). Київ: КНУТД, 2021. С. 95-98.

##submission.downloads##

Опубліковано

11-11-2024

Як цитувати

ЦІДИЛО, І. ., & ЦІДИЛО, Х. . (2024). МЕТОДИ ДИЗАЙНЕРСЬКОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ БРЕНДУ. ГУМАНІТАРНІ СТУДІЇ : ІСТОРІЯ ТА ПЕДАГОГІКА, (2), 134–148. вилучено із http://gsip.wunu.edu.ua/index.php/gsipua/article/view/211