МЕТОДИ ДИЗАЙНЕРСЬКОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ БРЕНДУ
Ключові слова:
алгоритм проектування бренду, методи дизайнерського дослідження, метафораАнотація
Анотація. У статті розглянуто застосування методів дизайнерського дослідження у технології проектування бренду. У практиці графічного дизайну технологія проектування бренду має чітко визначений алгоритм. Методи дизайнерського дослідження є ключовим інструментом алгоритму проектування бренду на етапах дослідження та висунення гіпотези. Результати дизайнерського дослідження є основою формулювання метафори бренду. Вироблені ідеї та операціоналізовані конкретні атрибути розглянутої технології визначають тематичне наповнення змістового модуля «Фірмовий стиль» освітньої компоненти “Дизайн-проектування”, освітньо-професійної програми “Графічний дизайн”.
Посилання
Tsidylo I. І., Tsidylo Kh. І. Encoding and decoding visual information using computer graphics. Modern digital technologies and innovative teaching methods: experience, trends, perspectives: materials of the IX International Scientific and Practical Internet Conference (Ternopil, 10-11 november, 2022). Ternopil, 2022. P. С. 95-98.
URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/27481/3/Tsidylo_Tsidylo.pdf
McDonnell G. Gifts to the Future: Design Reasoning, Design Research, and Critical Design Practitioners. She Ji: The Journal of Design, Economics, and Innovation. Winter 2015. Volume 1, Issue 2. P. 107-117. URL: https://doi.org/10.1016/j.sheji.2016.01.007
Gilal F. G., Zhang J. and Gilal R. G. Integrating intrinsic motivation into the relationship between product design and brand attachment: a cross-cultural investigation based on self-determination theory. European Journal of International Managemen. November 4, 2019. Vol. 14, No. 1. P. 1-27. DOI: 10.1504/EJIM.2020.103800
Ijabadeniyi A., Govender J. P. Coerced CSR: lessons from consumer values and purchasing behavior. Corporate Communications An International Journal. May 2019. Vol 24, Issue 3. P. 515.
DOI:10.1108/CCIJ-10-2018-0110
Grigg G. Materials and tools as catalysts of invention in graphic design ideation. Design Studies. September 2020. Volume 70. P. 1-27. URL: https://doi.org/10.1016/j.destud.2020.100960
Muller C., Klerk N. Influence of Design Aesthetics and Brand Name On Generation Y Students’ Intention to Use Wearable Activity-Tracking Devices.
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies. July 2020. 12(2). P. 96-111. DOI: 10.34111/ijebeg.202012202
Hekkert P., Cila N.Handle with care! Why and how designers make use of product metaphors. Design Studies. September 2015. Volume 40. P. 196-217. URL: https://doi.org/10.1016/j.destud.2015.06.007
Laing S., Masoodian M. A study of the influence of visual imagery on graphic design ideation. Design Studies. July 2016. Volume 45, Part B. P. 187-209. URL: https://doi.org/10.1016/j.destud.2016.04.002
Wanrudee T., Xiaobing L. Effect of emotional experience on symbolic consumption in Generation Y consumers. Marketing Intelligence & Planning. May 2018. 36(1). P. 514-527. DOI: 10.1108/MIP-11-2017-0316
Li, X. Brand design in the era of 5g new media and its impact on consumers’ emotional experience. Frontiers Psychologi, Sec. Human-Media Interaction. 30 September 2022. Volume 13. URL: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.956490
Лола Г. Н. Дизайн-код: методология семиотического дискурсивного моделирования. Санкт-Петербург: ИПК Береста, 2016. 264 с.
Емброуз Ґ., Оно-Білсон Н. Основи. Графічний дизайн 01: Підхід i мова. Київ : ArtHuss, 2019. 192 с.
Леонардо Н., Емброуз Ґ. Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей. Київ: Art Huss. 2019. 192 с.
Леонардо Н., Емброуз Ґ. Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження. Київ: Art Huss, 2019. 192 с.
Прусак В. Ф. Організаційно-педагогічні засади підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах України: дис … канд. пед. наук: 13.00.04 / Прикарпатський нац. ун-т ім. Василя Стефаника. Івано-Франківськ, 2006. 294 c.
Цідило, І. Дизайн соціальної реклами у професійній підготовці графічних дизайнерів. Актуальні проблеми сучасного дизайну: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. (Київ, 22 квіт. 2021 р.). Київ: КНУТД, 2021. С. 95-98.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.